Subject: Ed: Taotlus hinnangu väljastamiseks haridusasutusele tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Gea Metus" <[email-masked]>
To: "Stella Ilves" <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Dec 2024 12:16:29 +0200

Tere

Palun registreerida.

Gea Metus

vaneminspektor (keskkonnatervis)

Põhja regionaalosakond

+372 5197 5317

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Kerli Liksor <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 18. detsember 2024 00:05
Adressaat: Gea Metus <[email-masked]>
Teema: Taotlus hinnangu väljastamiseks haridusasutusele 
tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Gea!

Püüdsin esitada taotlust ka meie koolile, kuid see ei läinud läbi.

Lisan kuvatõmmise siia.

Kõik mõõtmiste tulemused leiab siit: Bauhub 
<https://app.bauhub.ee/public/sharebox/17e03a23-ba83-42e6-8996-959c1d5b4522>

Lisasin manusesse ka korruste plaanid, kust on näha ruumide suurused.

Kerli Liksor
Deputy Director

Estonian Teacher

56600520
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

International School of Tallinn

Keevise 2, Tallinn, 11415

 <http://www.ist.ee/> www.ist.ee